Együttműködési Megállapodás a MÁV-nál

Együttműködési megállapodás született a MÁV Zrt munkavállalóinak egyes foglalkoztatási kérdéseiről és a munkaügyi kapcsolatokról.

Hatalmas minimálbér-emelésre készülhet a kormány?

Egy költségvetési törvényhez benyújtott módosító javaslat indoklása alapján joggal feltételezhetjük, hogy a kormány valami igazán nagy dologra készül a jövő évi minimálbért illetően.

Gaskó István: Ez egy hazug világ

felfüggesztve
Több mint két évtized után hagyta ott a szakszervezeti világot. Részint saját elhatározásból, részben azért, mert a Vasúti Dolgozók Szabad Szakszervezete (VDSZSZ) elnöki posztjára – derült égből villámcsapásként – tavaly nem választották újra. A tanulság? Gaskó István szerint „a szakszervezeti mozgalomban a hazudozás a napi megélhetés eszköze”. Ő pedig az Auditól a százezres éttermi számlákon át a munka törvénykönyvéről szóló megállapodásig mindent ma is ugyanúgy csinálna. És baloldali embernek tartja magát.

Megdöbbentő körülmények között dolgoznak a vasutasok – fotók

A vasutasok érdekképviseleti szervezete június 9-éig adott határidőt a MÁV vezetésének, hogy megkezdődjenek az érdemi tárgyalások. Az atv.hu szerkesztőségének eljuttatott közleményükben azt írják: változást, megbecsülést, elismerést, valamint a létszámhiány, az alacsony bérek és a rossz körülmények miatt eluralkodott általános krízis felszámolását követelik a vasút vezetőitől.

„170 éves a magyar vasút!” - pályázat

Még egy héten át, azaz május 25-ig várja a MÁV-csoport a hazai vasúttörténet egy-egy jelenetét ábrázoló grafikák beérkezését, a 170 éves a magyar vasút! című mozdonygrafikai pályázatra. A szakmai zsűri által legjobbnak ítélt alkotás felhasználásával készülő óriásmatrica egy éven át a MÁV-csoport egyik, a mindennapi forgalomban részt vevő TRAXX mozdonyát díszíti majd.

korkedvezm??nyes nyugd?­j

podcast

Belépés

Elfelejtett jelszó


Regisztráció

 

Keresés

Két vágány helyett egy: újabb malőr a 30 milliárdos beruházásban

2015. 12. 02.

felfüggesztveHiába épült két vágány Siófok és Zamárdi között a dél-balatoni vasút néhány hete befejeződött 30 milliárd forintos felújításának részeként, a vonatok továbbra is csak egyet használnak – hívta fel a figyelmet az Indóház szakportál.

„Az újonnan létrehozott pálya siófoki kiágazásánál valami nem igazán stimmel. A MÁV le is tiltotta a kétvágányú forgalmat. Mert kollégánk figyelmeztette őket” – írja az internetes portál.A kétvágányúra bővült pályaszakaszon az eddigi siófoki vonatkeresztezések már „röptében”, a kétvágányú szakaszon zajlanának a decemberi menetrendváltástól. A vonatok így csak elvétve zavarhatnák egymást az állomáson, a várakozási idők minimalizálásával pedig a menetidő is csökkenne. Az új menetrend szerint decembertől a sebesvonatok keresztje e szakaszon történne kétóránként. Ám az Indóház szerint az egyik vonat „a biztonsági határon belül elhelyezkedő kitérőn való áthaladás közben találkozhatna a másik vágányon haladó szerelvénnyel”.

 



 

Hozzászólások 0 hozzászólás

 

 

Szólj hozzá!!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned!

 

Vasúti Dolgozók Szabad Szakszervezete Szövetség

VDSzSz

1146 Budapest

Ajtósi Dürer sor 27/A.

Telefon: (1) 351-1111

Vasúti: 01+13-29

E-mail: